Check The Latest Romantic Poetry in Urdu Shayari - Sad Poetry, Shayari and Urdu Ghazals

Main

Check The Latest Romantic Poetry in Urdu Shayari

Romantic Poetry in Urdu Shayari

Romantic Poetry in Urdu Shayari


Romantic Poetry in Urdu Shayari


درد

د ل میں کیسا درد اتارے جاتی ہے
شہزادی تو خود کو مارے جاتی ہے

قسمت کی شطرنج نے الٹی چال چلی
تُو تو جیتی بازی ہاری جاتی ہے

2 Line Urdu Poetry Romantic



بڑی الجھن سے جینا سیکھا ہوں

بڑی الجھن سے جینا سیکھا ہوں
زہر میں غم کا پینا سیکھا ہوں

جوڑ کر دردِ دل کہ دھاگوں کو
دل کہ زخموں کو سینا سیکھاہوں

مشکل سے جینا سیکھا ہوں
بڑی الجھن سے جینا سیکھا ہوں
Love Poetry in Urdu Romantic

Love Poetry in Urdu Romantic


لہجوں میں شناسائی


لہجوں میں شناسائی کبھی عام سی لگتی تھی

اب کوئی مل جائے مسکرا کر تو بڑی بات لگتی ہے

Most Romantic Love Poetry in Urdu

Romantic Poetry in Urdu Shayari, 2 line urdu poetry romantic, love poetry in urdu romantic, most romantic love poetry in urdu, best love poetry in urdu, romantic urdu shayari

گھر

وہ گھر تنکوں سے بنوایا گیا ہے
وہاں ہر خواب دفنایا گیا ہے

مری الفت کو کیا سمجھے گا کوئی
سبق نفرت کا دہرایا گیا ہے

مرے اندر کا چہرہ مختلف ہے
بدن پر اور کچھ پایا گیا ہے

ہوئی ہے زندگی افتاد ایسے
ہوس میں ہر مزا پایا گیا ہے

کہی ایسی ہے عنبر اس کی ہر بات
شکستہ دل کو تڑپایا گیا ہے

Best Love Poetry in Urdu

Best Love Poetry in Urdu

آنکھ میں تیرے خواب کا موسم

آنکھ میں تیرے خواب کا موسم
پھر نئے اک عذاب کا موسم

تیرے بن سب ایک ہوئے ہیں
خار کا موسم گلاب کا موسم

اب کبھی نہ لوٹ کے آئے گا
میرے گمشدہ شباب کا موسم

نظریں اب بھی ڈھونڈ رہی ہیں
تیری نگاہِ خانہ خراب کا موسم

چشم کے ساغر کھو بیٹھے ہیں
تیرے دیدار کی شراب کا موسم

تجھ سے بچھڑ کر ٹھہر گیا ہے
رعنا کے دلِ بے تاب کا موسم

No comments:

Post a Comment

Please do not enter any spam link in the comment box.